Wednesday, June 17, 2020

Bekas Pesakit Kanser Payudara Tahap Akhir Cuba Pomesteen

KANSER STAGE 4 KEPADA BEBAS KANSER

Pengalaman sebagai seorang pesakit kanser payudara adalah suatu pengalaman yang amat menakutkan, ianya bagaikan mimpi ngeri.

Tidak pernah saya terfikir akan berhadapan dengan mimpi ngeri ini. Pada awal tahun 2016 ketika saya pulang dari kerja badan terasa letih dan lenguh lenguh, saya tidak ambil pusing langsung kerana itu adalah perkara biasa setiap kali pulang dari kerja.

Sehingga lah ia berlarutan hampir setiap hari walaupun saya berada di rumah. Sakit sakit dan lenguh lenguh ini berlaku di kawasan  tangan kanan sehingga dibawah ketiak kanan dan tubuh badan. 

Pagi itu ketika sedang mandi, saya teringat akan teknik pemeriksaan awal mengesan kanser payudara, terus saya lakukan sendiri.

SAH!! Ada ketulan ketulan kecil di antara ketiak dan dada saya ini. Saya masih lagi positif. Tanpa berlengah masa, keesokan harinya sahaja, (saya) terus ke pusat perubatan masyarakat bagi mengetahui tentang ketulan tersebut. 

Dipendekan cerita saya disahkan menghidap KANSER PAYUDARA STAGE 3!!! Dunia (terasa) gelap seketika. Saya hampir rebah bila mengetahui yang saya penghidap kanser! Terbayang wajah suami dan anak anak. Semangat hidup bagaikan hilang. 




Tapi itu hanya sementara. Semangat ingin kembali hidup menyala kembali. Saya tekad untuk berubat. Ohh!! Sebelum saya terlupa. Doktor ada menyuntik di bahagian ketulan itu untuk mengambil sampel sel kanser berkenaan. Kesan dari itu, ianya (kawasan disuntik itu) menjadi bonjol seperti bola jernih (yang) sebesar ibu jari.

Biasalah manusia kadang kadang tanpa berfikir panjang akan ada jua kesilapan. Tanpa pengetahuan doktor, saya menjalani rawatan tradisional tanpa memikirkan risiko mendatang.

Ya, benar!! Risiko yang teruk telah saya hadapi...

Bonjolan itu akhirnya pecah (lalu) mengeluarkan darah dan nanah dengan banyak! Saya pengsan hampir 3 kali akibat kekurangan darah dan keluarga saya cepat cepat membawa saya ke hospital. Pihak hospital dengan pantas menjalankan rawatan ke atas saya. 

Daripada hasil rawatan ini, doktor telah mengesahkan  — saya sudah berada ditahap ke 4; di mana peluang untuk hidup hampir hampir musnah. Bagi menyelamatkan nyawa saya, doktor terpaksa memotong payudara sebelah kanan saya  memandangkan sel kanser telah merebak di bahagian paru paru saya kini, (tindakan ini adalah) demi menyelamatkan nyawa saya. 

Sehinggalah takdir telah menentukan saya untuk hidup lebih lama, saya telah diperkenalkan oleh seorang teman tentang produk FOREVER POMESTEEN ekstrak DELIMA. Beliau menyarankan saya untuk mengamalkanya secara konsisten. Saya mengamalkannya SEBOTOL SETIAP HARI! Tidak pernah saya skip jadual pengambilan saya setiap hari.

Ketika tiba hari pemeriksaan kesihatan bagi menjalani rawatan CT scan saya kali ini, doktor amat tekejut dengan keputusan pemeriksaan saya! Ianya didapati sel sel kanser saya yang hampir menyerang paru paru saya, telah kecut dan hampir hilang! 

Doktor amat terkejut dengan keputusan itu. Hanya keajaiban sahaja yang dapat menyembuhkan saya ini.

YERR, keajaibannya ialah FOREVER POMESTEEN Ekstrak Delima ini! Saya amat bersyukur kepada Tuhan kerana menemukan saya dengan pati ekstrak delima AJAIB ini.

Pada pertengahan tahun 2017 saya telah diberitahu yang saya telah BEBAS KANSER.

Namun konsistensi dalam pengambilan POMESTEEN ini masih saya amalkan, bagi membantu memulihkan sel sel yang telah lumpuh sewaktu menjalani rawatan kimoterapi dulu. Kini saya sudah bebas (dan) sihat sepenuhnya (serta) dapat menjalani kehidupan normal seperti dahulu.

Para wanita wanita di luar sana, jagalah aset anda, jalani kehidupan yamg lebih sihat dan ceria, amalkan pengambilan POMESTEEN lebih awal bagi mencegah kanser dari memusnahkan hidup anda.

Mencegah lebih baik dari merawat.

Ingat pesan saya. 

Melaburlah sedikit wang anda demi kesihatan yang tiada nilai ini.
Disclaimer: Produk yang dibincangkan tidak bertujuan untuk mendiagnosis, mengurangkan, merawat, menyembuhkan atau mencegah penyakit tertentu atau kelas penyakit.

Anda harus berjumpa doktor anda jika anda mengalami masalah perubatan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen kamu. Yana sangat menghargainya. Semoga Allah merahmati kamu dunia dan akhirat, aamiin yaWahhab yaWadud yaMujib.