Saturday, May 2, 2020

Apa Best Sangat Forever Living Ni?

Personally Yana dulunya kan, cuma lihat pada kekuatan produk bila nak berniaga.

Yana fikir Yana dah dapat efek bagus, wahh terus rasa nak share kat orang ramai yang ada masalah serupa dan memerlukan seterusnya bolehlah cari rezeki sekali.

Sebenarnya kan korang, kita kena lihat dari segi 3 perkara :


  1. Produk — berkesan ke tidak. Selamat ke tidak. Ada organic certification ke? Longterm usage pulak camne, selamat ke tidak. Halal tu of course lah the most important thing. Produk dia memang terbukti bagus ke atau hanya placebo effect semata mata. Harga pulak, overprice ke tidak.
  2. Company — company lulus beroperasi di berapa buah negara? Company baru setahun jagung ke ataupun dah berpuluh tahun beroperasi? Company debt free ke atau banyak kod overhead per month? Company tu pulak ada tak, tetapkan renewal fee tahunan? 
  3. Marketing plan atau sistem — sistem dia guna kaki ke untuk rank up. Sistem dia guna point ke. Nak rank up macam mana? Nak kejar trip international pulak, apa requirement dia. Nak kejar Car Bonus ada kiraan tersendiri ke tidak. Adakah marketing plan nya memerlukan semua yang nak bisnes supaya menjadi business leader dan leader trainer? Wajib kena jadi business fighter? Adakah sistem nya meraikan 3 golongan; nak makan sendiri pun untung, suka share kebaikan produk pun lagi untung, suka train orang berniaga pun lagi lah terlebih lebih untung. 

===================================

3 konsep yang menyebabkan bisnes Forever Living diiktiraf hampir di seluruh dunia. Hingga melepasi 169 buah negara termasuk Arab Saudi dan Brunei yang sangat sangat ketat bab 'shariah compliance rules and regulations' nya.



🦅 Tak gunakan sistem point
- Forever tak gunakan sistem point seperti UV, BV/VP/GV/VV/TV/SV/LV/PV/TV.
-Bonus ahli dibayar terus berdasarkan harga runcit.
-Bermula 20% dan ke atas.

🦅 Tidak guna konsep pairing 
- Forever tak guna sistem pairing untuk pembayaran bonus royalti. Forever juga tak menggunakan sistem kaki, tak perlu kaki untuk rank up. Ini menunjukkan sistem yang telus dan adil serta tidak menindas mana mana pihak.
-Semua orang mempunyai peluang yang sama rata dalam Forever.

🦅 Tidak perlu maintain belian untuk mendapatkan bonus bulanan. 
- Which is yang ni sangat sangat lah sempoi bagi Yana tau. Ahli ahli yang nak makan sendiri pun enjoy dengan benefit yang ditawarkan.

♥️Join ahli tak semestinya wajib buat bisnes. Join ahli untuk makan sendiri pun okay sangat. Sebab belian terkumpul, nanti hujung tahun bolehlah tebus redeem produk free je, melalui program Forever yang sangat istimewa dan sangat menghargai ahli pengguna produk; Consumer Rewards Program.

Harga yang ditawarkan bagi setiap produk nya pulak seriously memang sangat berbaloi dan sangat sangat mampu milik. Korang kena percaya cakap Yana ni. Memang nak menangis terharu bila semuanya mampu milik sangat sangat. Kalau bajet cuma 3 angka, ya Allah banyak betul pilihan produk yang korang boleh beli, yang mana dah lah sangat berkesan, sangat selamat, semulajadi organik dan paling penting of course ada cop halal.

Siapa yang join ahli, dapat sebotol #AloeVeraGel_AVG secara PERCUMA tau. Terus dapat diskaun 15% less dari harga runcit. Best ke best sangat?

Siapa yang nak jadi VIP terus, ya Allah lagilah memang tindakan bijak sangat sangat. Cuma spend RM1550 sekali tu je seumur hidup dan kita boleh nikmati 35% diskaun less serta merta! Tak ada MOQ (minimum of quantity), tak ada belian minimum setiap bulan no worries. Dalam Forever ni jangan risau, pengsan hidup balik, pengsan semula pastu nak buat Forever pun, boleh bermula semula di mana korang stop dulu. Don't worry ok.

Nak jadi VIP tapi tak ada modal? Ala awak jangan lah risau ya. Yana pun bermula dengan modal cuma RM90 je untuk jadi ahli. Terus dapat free AVG tong kuning tu. Dalam masa cuma dua minggu je Yana dah rank up VIP. Banyak order dari kawan kawan, ada lah belian. Cukup belian sebanyak RM1550 haa terus sistem recognize Yana jadi VIP automatically.

Rasa nak cuba try and dapatkan produk Forever?  Jom klik link Yana ni


✨Boleh klik link ni dengan rasa selamat, mudah dan lega, sebab tak perlu start enjin kereta dan beratur sesak sesak -- no tak perlu ⛔️ haipp PKP lah haha alhamdulillah.

Shopping on your own, tak nak text Yana pun takpe, tolak guna kad korang terus✨

kalau nak diskaun dengan jadi ahli, atau nak cuba buat bisnes Forever or just nak tanya tanya je dulu, pun bolehh tak ada masalah, jom roger Yana kat sini ok 🌸


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen kamu. Yana sangat menghargainya. Semoga Allah merahmati kamu dunia dan akhirat, aamiin yaWahhab yaWadud yaMujib.