Wednesday, September 9, 2020

Muflis Hingga Dipenjara

DULU MUFLIS KINI JUTAWAN - KISAH MERYEM OZETEKIN FBO DARI TURKEY.

Meryem & suaminya Selim Öztekin merupakan distributor H****life sebelum join Forever. Beliau join syarikat tersebut selepas diisytiharkan muflis dalam perniagaan tradisional yang dijalankan oleh suaminya dengan harapan income dari H****life dapat membantu mereka untuk menjelaskan hutang.

Namun lain jadinya apabila bonus yang dibayar 'ciput' sangat. Tak padan dengan usaha yang diletakkan.

Masa tu beliau sebenarnya sudah pun di hubungi oleh Imam Mehmet Ali nak bercerita tentang business FOREVER tapi ditolak mentah-mentah sebab tak berminat dengan business MLM. Pada mereka buat MLM ni 'SAMA JE MACAM YANG LAIN'.

Selim suami kepada Meryem pernah masuk penjara akibat MUFLIS sebanyak 3 kaligara-gara hutang yang terlalu banyak dan tak boleh selesai. Namun sepanjang dalam penjara Selim tak pernah menangis kerana kegagalannya.

Dia hanya senyum dan sentiasa berkata kepada dirinya sendiri, 

"Sesungguhnya Allah SWT sedang mengujiku. Bersabarlah. InsyaAllah semuanya akan menjadi lebih baik selepas ini."

Apabila sudah tiada hala tuju untuk menjana pendapatan nak bayar hutang, mereka mula ingin tahu tentang FOREVER kerana Imam Mehmet Ali sangat konsisten berhubung dengan Meryem untuk memberi penjelasan tentang business FOREVER. Satu PELUANG diberikan kepada Imam Mehmet Ali, mereka bersedia untuk mendengar tentang FOREVER.

Kini 8 tahun sudah berlalu. Hari ini Meryem menjana pendapatan 6 angka setiap bulan bersama FOREVER & berjaya melangsaikan hutang piutang mereka dengan pendapatan LUAR BIASA dari FOREVER.



===

Ada yang pernah kecewa dengan sistem dan marketing plan oleh previous networking business? Apa kata give it a try untuk start new dengan Forever. 

Bagi Yana, Forever ni platform yang Allah jawab setelah Yana merintih padaNya awal Februari 2020 lepas. Alhamdulillah usaha tak menggila seperti dulu pun, tapi income lebih selesa. Syukur dengan rahmat Allah. 

Sebab tu Yana rasa, Yana tak boleh duduk diam. Yana kena tolong juga siapa siapa yang memerlukan. Yana yakin, ada orang yang seperti Yana juga; surirumah yang mahu anak membesar di depan mata tapi dalam masa yang sama, nak juga turut sama membantu tahap kewangan dan family's financial. 

Tak semestinya nak 2K sebulan. Kadang dapat cari income tambahan RM300 sebulan dari rumah pun, sesorang tu dah raaa bersyukur sangat sangat dah kan. 

Roger je Yana k. 013-201 4648. Kalau leceh nak save, meh tekan je SINI k. Terus direct bawa korang ke wasap Yana dah tu. 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen kamu. Yana sangat menghargainya. Semoga Allah merahmati kamu dunia dan akhirat, aamiin yaWahhab yaWadud yaMujib.